Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
(2)
Autor
Altkorn Jerzy
(2)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : Praca zbiorowa / Red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 436 s. : schem., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32207 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31512 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej