47470
Book
In basket
Monografia poświęcona jest zagadnieniu atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy – instytucji publicznej, której stan bezpieczeństwa kadrowego ma szczególne znaczenie dla społeczeństwa i państwa. Głównym celem prowadzonych badań, których wyniki zawarto w pracy, była identyfikacja czynników atrakcyjności Wojska Polskiego jako pracodawcy. Celem ukazania złożoności i wieloaspektowości zagadnienia atrakcyjności pracodawcy, w publikacji rozważaniom poddano zagadnienie wizerunku i brandingu, co pozwoliło na płynne przejście do koncepcji employer brandingu instytucji publicznej oraz przedstawienia etapów i rodzajów employer brandingu instytucji publicznej. Ukazanie rozwoju koncepcji i wskazanie na związek employer brandingu z atrakcyjnością organizacji jako pracodawcy, pozwoliło na płynne przejście do zobrazowania złożoności badań nad atrakcyjnością pracodawców, w tym czynnikami atrakcyjności i metodami pomiaru tej zmiennej (wykorzystywanymi w badaniach skalami). W efekcie podjętych badań teoretycznych w publikacji przedstawiono modelowe ujęcie czynników i wymiarów trakcyjności wojska jako pracodawcy, stanowiące rozszerzenie modelu employer brandingu instytucji, który w efekcie przeprowadzonych badań empirycznych zweryfikowano i udoskonalono.
Media files:
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 51424, 51425 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 51423 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 445-490.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again