47470
Książka
W koszyku
Monografia porusza aktualną, opracowaną na bazie analizy dotychczas prowadzonych badań dokumentów i materiałów, problematykę dotyczącą szeroko rozumianego pojęcia „innowacje”, które stało się ważnym instrumentem szkolenia przyszłych menedżerów–dowódców. Zachodząca transformacja systemu społeczno-politycznego wywarła również konieczność przedefiniowania bezpieczeństwa, ze względu na potrzebę szybkiej reakcji na nowe zagrożenia bezpieczeństwa, a tym samym nowego podejścia do systemu szkolenia wojsk. Wyniki i rezultaty prowadzonych badań ilościowych dotyczyły próby oceny innowacyjności żołnierzy, zarówno pod względem zbadania ich samooceny w powyższym zakresie, a także sprawdzenia możliwości logicznego i twórczego myślenia oraz zbadania potencjału drzemiącego w cechach opisujących ich osobowość i oceny czy okażą się pozytywne lub nie, z punktu widzenia efektywności realizacji zakładanych efektów na etapie kształcenia. Ważnym elementem publikacji jest zamieszczona na jej końcu bibliografia zawierająca szereg pozycji źródłowych oraz literatury przedmiotu polsko- i obcojęzycznej, stanowiąc wskazówkę dotarcia do pozycji pozwalających na poszerzenie i pogłębienie treści zawartych w niniejszej publikacji, co świadczy o bardzo dobrym przygotowaniu warsztatu badawczego Autorów. Publikacja stanowi cenny materiał poznawczy zarówno dla studentów studiujących na kierunkach społecznych, w tym specjalności bezpieczeństwa narodowego, ale także dla dowódców–wychowawców–menedżerów, uczestników procesu szkolenia żołnierzy Rzeczypospolitej Polskiej oraz w dalszych badaniach naukowych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50806 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 139-140.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej