47470
Book
In basket
Monografia porusza aktualną, opracowaną na bazie analizy dotychczas prowadzonych badań dokumentów i materiałów, problematykę dotyczącą szeroko rozumianego pojęcia „innowacje”, które stało się ważnym instrumentem szkolenia przyszłych menedżerów–dowódców. Zachodząca transformacja systemu społeczno-politycznego wywarła również konieczność przedefiniowania bezpieczeństwa, ze względu na potrzebę szybkiej reakcji na nowe zagrożenia bezpieczeństwa, a tym samym nowego podejścia do systemu szkolenia wojsk. Wyniki i rezultaty prowadzonych badań ilościowych dotyczyły próby oceny innowacyjności żołnierzy, zarówno pod względem zbadania ich samooceny w powyższym zakresie, a także sprawdzenia możliwości logicznego i twórczego myślenia oraz zbadania potencjału drzemiącego w cechach opisujących ich osobowość i oceny czy okażą się pozytywne lub nie, z punktu widzenia efektywności realizacji zakładanych efektów na etapie kształcenia. Ważnym elementem publikacji jest zamieszczona na jej końcu bibliografia zawierająca szereg pozycji źródłowych oraz literatury przedmiotu polsko- i obcojęzycznej, stanowiąc wskazówkę dotarcia do pozycji pozwalających na poszerzenie i pogłębienie treści zawartych w niniejszej publikacji, co świadczy o bardzo dobrym przygotowaniu warsztatu badawczego Autorów. Publikacja stanowi cenny materiał poznawczy zarówno dla studentów studiujących na kierunkach społecznych, w tym specjalności bezpieczeństwa narodowego, ale także dla dowódców–wychowawców–menedżerów, uczestników procesu szkolenia żołnierzy Rzeczypospolitej Polskiej oraz w dalszych badaniach naukowych.
Media files:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 50806 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 139-140.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again