47470
Book
In basket
Epoka globalizacji, gospodarki elektronicznej bazująca na wiedzy wymaga współpracy między organizacjami. Umiejętność kooperacji staje się niezbędnym czynnikiem sukcesu każdego podmiotu gospodarczego. Współczesny biznes wymaga tworzenia nowych modeli biznesowych ułatwiających współpracę, nawiązywanie relacji poza granicami organizacji. Na rynku obserwujemy budowanie sieci przedsiębiorstw, procesów łączeniowych z instytucjami badawczo-rozwojowymi, czy dostawcami materiałów, jak również klientów. W związku z czym celem monografii jest przedstawienie wybranych aspektów związanych z tworzeniem związków relacyjnych na rynku zbrojeniowym. Problem ten przedstawiono w sześciu rozdziałach.
Media files:
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 51541, 51542, 51543 (3 egz.)
Notes:
General note
Oznaczono jako tom 8. Tom 1. pt.: Przemysł zbrojeniowy w systemie obronnym państwa, tom 7. pt.: Strategie biznesowe na rynku zbrojeniowym : studia przypadków.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 182-185.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again