47470
Książka
W koszyku
Epoka globalizacji, gospodarki elektronicznej bazująca na wiedzy wymaga współpracy między organizacjami. Umiejętność kooperacji staje się niezbędnym czynnikiem sukcesu każdego podmiotu gospodarczego. Współczesny biznes wymaga tworzenia nowych modeli biznesowych ułatwiających współpracę, nawiązywanie relacji poza granicami organizacji. Na rynku obserwujemy budowanie sieci przedsiębiorstw, procesów łączeniowych z instytucjami badawczo-rozwojowymi, czy dostawcami materiałów, jak również klientów. W związku z czym celem monografii jest przedstawienie wybranych aspektów związanych z tworzeniem związków relacyjnych na rynku zbrojeniowym. Problem ten przedstawiono w sześciu rozdziałach.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51541, 51542, 51543 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Oznaczono jako tom 8. Tom 1. pt.: Przemysł zbrojeniowy w systemie obronnym państwa, tom 7. pt.: Strategie biznesowe na rynku zbrojeniowym : studia przypadków.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 182-185.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej