47119
Książka
W koszyku
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10622/6, S-10622/2, S-10622/8, S-10622/10, S-10622/3, S-10622/9, S-10622/4, S-10622/7 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10622/1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Wyd. 10. odnosi się do oryg.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Poznasz najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością w tym wydaniu są informacje na temat wpływu decyzji logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy - przekonasz się, jak działania logistyczne wpływają na kluczowe obszary finansowe: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Dowiesz się wszystkiego na temat zarządzania i organizacji, zapoznając się z tak istotnymi kwestiami, jak produktywność, kradzieże, a nawet wpływ terroryzmu na systemy logistyczne. Autorzy omawiają także: zaopatrzenie i zarządzanie zapasami, prognozowanie zapotrzebowania, gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych, zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży, zasady zarządzania transportem, marketing w logistyce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej