47470
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42523, 42524 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 223-231.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zdobywający coraz większe uznanie społeczne zawód trenera wymaga łączenia wiedzy z zakresu psychologii z umiejętnościami społecznymi. W książce w nowatorski sposób przedstawiono, jak zastosować wiedzę psychologiczną w praktyce szkoleniowej. Jan Trenerski, główny bohater książki, na własnych błędach uczy się, jakie są prawidłowości pracy z grupą oraz jak w przygotowaniu treści szkoleniowych wykorzystać wiedzę o procesie uczenia się, o różnicach między ludźmi w sposobach uczenia się i zapamiętywania, o motywacji i problematyce osobowości człowieka. Autorzy mają doświadczenie zarówno trenerskie, jak i akademickie. W książce omawiają szczegółowo: koncepcje psychologiczne, które pozwalają zrozumieć mechanizmy aktywizowania zachowań ludzi, co pomoże trenerom radzić sobie z brakiem zaangażowania uczestników szkoleń mechanizmy funkcjonowania grupy (role grupowe, struktura grupy, przywództwo) genezę emocji oraz ich związek z motywacją i osobowością sposoby radzenia sobie z emocjami w kontaktach z grupami szkoleniowymi.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej