47470
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 42523, 42524 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 223-231.
Summary, etc.
Streszczenie: Zdobywający coraz większe uznanie społeczne zawód trenera wymaga łączenia wiedzy z zakresu psychologii z umiejętnościami społecznymi. W książce w nowatorski sposób przedstawiono, jak zastosować wiedzę psychologiczną w praktyce szkoleniowej. Jan Trenerski, główny bohater książki, na własnych błędach uczy się, jakie są prawidłowości pracy z grupą oraz jak w przygotowaniu treści szkoleniowych wykorzystać wiedzę o procesie uczenia się, o różnicach między ludźmi w sposobach uczenia się i zapamiętywania, o motywacji i problematyce osobowości człowieka. Autorzy mają doświadczenie zarówno trenerskie, jak i akademickie. W książce omawiają szczegółowo: koncepcje psychologiczne, które pozwalają zrozumieć mechanizmy aktywizowania zachowań ludzi, co pomoże trenerom radzić sobie z brakiem zaangażowania uczestników szkoleń mechanizmy funkcjonowania grupy (role grupowe, struktura grupy, przywództwo) genezę emocji oraz ich związek z motywacją i osobowością sposoby radzenia sobie z emocjami w kontaktach z grupami szkoleniowymi.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again