47470
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 42443 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 42442 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Summary, etc.
Streszczenie: MARKETINGOWA ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA. RYNEK I JEGO PODMIOTY. MARKETINGOWE BADANIA RYNKU. SEGMENTACJA RYNKU. PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. PLANOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ MARKETINGOWYCH. POMIAR EFEKTÓW NAKŁADÓW NA MARKETING. ETYKA W MARKETINGU.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again