47200
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42443 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42442 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: MARKETINGOWA ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA. RYNEK I JEGO PODMIOTY. MARKETINGOWE BADANIA RYNKU. SEGMENTACJA RYNKU. PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX. PLANOWANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ MARKETINGOWYCH. POMIAR EFEKTÓW NAKŁADÓW NA MARKETING. ETYKA W MARKETINGU.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej