47470
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN Marketing)
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 41120, 41121 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 41119 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Summary, etc.
Streszczenie: Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie. Otoczenie przedsiębiorstwa. Zachowanie nabywców. Segmentacja. Badania marketingowe. Strategia produktu i nowe produkty. Marketing w sferze usług. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki. Strategia dystrybucji. Strategie cenowe. Reklama jako element promocji. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations. Promocja bezpośrednia. Strategie marketingowe. Plan marketingowy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again