47470
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN Marketing)
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41120, 41121 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41119 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie. Otoczenie przedsiębiorstwa. Zachowanie nabywców. Segmentacja. Badania marketingowe. Strategia produktu i nowe produkty. Marketing w sferze usług. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki. Strategia dystrybucji. Strategie cenowe. Reklama jako element promocji. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations. Promocja bezpośrednia. Strategie marketingowe. Plan marketingowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej