47470
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44942, 44943 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44941 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Opracowanie podejmuje problematykę klas mundurowych, począwszy od wyzwań edukacyjnych w zakresie bezpieczeństwa, możliwości tworzenia klas mundurowych w oparciu o wartości patriotyczne kultywowane we wszystkich pokoleniach Polaków, aż do działań mobilizujących do aktywności małe społeczności lokalne, w których funkcjonują klasy mundurowe, łącznie ze wskazaniem praktyk sprzyjających zdobywaniu wiedzy i kształtowaniu umiejętności proobronnych. Jest ono także sposobnością zaprezentowania dotychczasowych wysiłków podejmowanych przez różne środowiska teoretyków i praktyków na rzecz instytucjonalizacji działań edukacyjnych realizowanych w klasach mundurowych. Jednocześnie, podejmując próbę odpowiedzi na pytania dotyczące źródeł popularności tych klas, autorzy niniejszego opracowania, postawili sobie za cel przybliżyć ideę edukacji dla bezpieczeństwa, w tym wychowania obronnego, omówić zasady organizacji i prowadzenia klas mundurowych oraz przedstawić tzw. dobre praktyki w obszarze funkcjonowania wybranych klas.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej