47470
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44845, 44846 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44844 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 238-251.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka zawiera krytyczny przegląd krajowych i międzynarodowych doświadczeń z zakresu szkolenia kompetencji międzykulturowych na potrzeby bezpieczeństwa i obronności, oraz ocenę implementacji modelu operacjonalizacji kultury dla potrzeb Polskich Sił Zbrojnych. Model ten stworzony został przez Autorkę jako owoc ośmiu lat badań, doświadczeń dydaktycznych, pracy terenowej oraz podróży studyjnych przeprowadzonych w między innymi Rezerwacie Indian Lakota Standing Rock (2008), obozie dla uchodźców palestyńskich Yarmouk (2010), tureckich instytucjach wojskowych (2011), US Army War College i US Central Command (2012), Joint Special University, USAWC, West Point, US Naval War College (2015), oraz na Ukrainie (2016). Ponadto, przedstawiono w niej również charakterystykę możliwości wdrażania technik i metod szkolenia kompetencji międzykulturowych oraz operacjonalizacji i kultury na szeroko pojętym polu bezpieczeństwa i obronności, oraz ich perspektyw rozwoju w czasach kiedy "zdobywanie serc i umysłów" może być już nie tylko metaforą.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej