46218
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10842/8, S-10842/15, S-10842/4, S-10842/9, 44764, S-10842/2, S-10842/13, S-10842/6, S-10842/11, S-10842/7, S-10842/14, S-10842/10, S-10842/3, S-10842/12 (14 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10842/1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przedmiotem niniejszej książki jest przedstawienie operacyjnych zadań Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z uwzględnieniem zasad funkcjonowania systemu szkolenia lotniczego personelu medycznego. Powodem podjęcia tego tematu jest rosnąca świadomość, jak duże znaczenie w systemie ratownictwa odgrywa kształcenie specjalistów dla odpowiednich lotniczych procedur działania w ratowaniu życia ludzkiego. Opanowanie techniki udzielania pierwszej pomocy wsparte transportem lotniczym jest istotnym elementem dla osiągnięcia skutecznych ratowniczych rezultatów. Natomiast zarządzanie przez jakość (TQM) jest jednym z instrumentów kierowania organizacją. Według Federalnego Biura USA ds. Zarządzania, TQM, to organizacyjna strategia realizująca filozofię nigdy niekończących się usprawnień procesów, produktów i usług; prowadząca najpierw do satysfakcji, a później do zachwytu klienta. Książka została napisana w oparciu o Instrukcję Operacyjną Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, a także doświadczenia z codziennej pracy personelu latającego i ratowniczego. Rozważania autora opierają się również na przepisach zawartych w Ustawie Państwowego Ratownictwa Medycznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej