47053
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44523, 44524 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla osób, które chcą się zapoznać z możliwościami zastosowania symulatorów wirtualnych do prowadzenia różnego rodzaju ćwiczeń wspomaganych komputerowo, prowadzonych na niskim szczeblu, oraz które chcą się nauczyć programowania środowiska symulacji wirtualnej VBS3 oraz narzędzi dodatkowych związanych z budową obiektów i map cyfrowych.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 501-502.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: VBS3 jako wysokorozdzielcze środowisko symulacji wirtualnej. Składnia języka SQF z przykładami. Budowa GUI. Projektowanie interfejsów typu HUD. Projektowanie obiektów. Projektowanie pojazdów. Projektowanie interfejsów komunikacyjnych urządzeń zewnętrznych z symulatorem wirtualnym z wykorzystaniem interfejsu Fusion. Model i implementacja elementów pojazdów UGV w symulatorze wirtualnym. Budowa map z wykorzystaniem narzędzi Visitor4. Budowa map z wykorzystaniem TerraTools. Rozbudowa map z wykorzystaniem dedykowanych aplikacji. Symulator komunikacji radiowej w środowisku wirtualnym. Projektowanie oprogramowania symulatora pojazdu szynowego. Technologie symulatorów wirtualnych w szkoleniu funkcjonariuszy straży granicznej. Budowa oprogramowania symulatora SK-1 P z wykorzystaniem środowiska symulacyjnego VBS3.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej