47119
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S-10747/10, 51213, S-10747/6, S-10747/17, S-10747/12, S-10747/7, S-10747/4, S-10747/20, S-10747/9, S-10747/18, S-10747/8, S-10747/19, S-10747/14, S-10747/3, S-10747/5, S-10747/2 (16 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S-10747/1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla studentów kierunku lotnictwo i kosmonautyka oraz inżynierów lotnictwa.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 355-[356].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka jest poświęcona aerodynamice stałopłatów, przede wszystkim samolotów. Przeznaczona jest dla studentów kierunku lotnictwo i kosmonautyka oraz inżynierów lotnictwa, a także pasjonatów techniki lotniczej. Monografia została podzielona na osiem rozdziałów. Mają one różną wagę (z uwagi na powszechność rodzaju opracowywanych konstrukcji) oraz odmienny charakter stosowanego aparatu matematycznego. W ósmym rozdziale omówiono również układy sterowania samolotów, uwzględniając aktywne i adaptacyjne układy sterowania tych maszyn. Współczesny samolot dyspozycyjny czy pasażerski powinien zapewnić pasażerom i załodze określony komfort i bardzo wysokie bezpieczeństwo lotu, a jego konstrukcja musi być trwała i niezawodna, np. przez tłumienie wpływu turbulencji atmosfery. W przypadku samolotów wojskowych, szczególnie o zwiększonej manewrowości, aktywne i adaptacyjne układy sterowania pozwalają na lot z wykorzystaniem nowych form ruchu samolotów podczas wykonywania misji bojowych, zwiększając prawdopodobieństwo przeżycia załogi.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej