46243
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44145, 44146, 44147 (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 379-383.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Uwarunkowania i wyzwania budowy wartości klienta. Kierunki i wyzwania rozwoju zarządzania wartością klientów. Wartość klienta i wartość dla klienta w modelach doskonałości (teoria i praktyka). Marketing społecznościowy w kreowaniu wartości dla klienta. Ekoinnowacja jako podstawa kształtowania wartości dla klienta. Wartość klienta a przestrzeganie praw konsumentów. Zarządzanie relacjami z interesariuszami administracji publicznej. Modele ścieżkowe jako narzędzia opisujące relacje firmy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Budowa wartości klienta w przedsiębiorstwach w Polsce. Metody segmentacji portfela klientów w budowie wartości klientów. Wartości cenione przez klientów w zakresie marki i opakowania. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Proekologiczne argumenty jako wartość dla klienta na przykładach przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Problemy raportowania informacji o kliencie jako marketingowym zasobie przedsiębiorstwa. Metodologia IDIC zarządzania relacjami z klientem jako przykład procedury budowania wartości klienta. Kształtowanie reputacji jako wartości dla klienta. Rola mediów społecznościowych. Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM . Budowa wartości klientów instytucjonalnych w firmie telekomunikacyjnej. Wykorzystanie koncepcji wartości klienta w działaniach promocyjnych na przykładzie Skarbca Mennicy Polskiej SA. Wybrane aspekty implementacji marketingu relacji w sektorze zdrowia w świetle badań. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Pomiar wartości klienta i analiza portfela klientów w przedsiębiorstwie leasingowym. Edukacja jako narzędzie budowy kapitału klientów. Wyniki badań przedsiębiorstw w Polsce.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej