47470
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 44145, 44146, 44147 (3 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 379-383.
Summary, etc.
Streszczenie: Uwarunkowania i wyzwania budowy wartości klienta. Kierunki i wyzwania rozwoju zarządzania wartością klientów. Wartość klienta i wartość dla klienta w modelach doskonałości (teoria i praktyka). Marketing społecznościowy w kreowaniu wartości dla klienta. Ekoinnowacja jako podstawa kształtowania wartości dla klienta. Wartość klienta a przestrzeganie praw konsumentów. Zarządzanie relacjami z interesariuszami administracji publicznej. Modele ścieżkowe jako narzędzia opisujące relacje firmy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Budowa wartości klienta w przedsiębiorstwach w Polsce. Metody segmentacji portfela klientów w budowie wartości klientów. Wartości cenione przez klientów w zakresie marki i opakowania. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Łańcuch dostaw zmiennych wartości dla klienta. Proekologiczne argumenty jako wartość dla klienta na przykładach przedsiębiorstw handlu detalicznego w Polsce. Problemy raportowania informacji o kliencie jako marketingowym zasobie przedsiębiorstwa. Metodologia IDIC zarządzania relacjami z klientem jako przykład procedury budowania wartości klienta. Kształtowanie reputacji jako wartości dla klienta. Rola mediów społecznościowych. Praktyczne wykorzystanie koncepcji zarządzania wartością klienta. Studium przypadku IBM . Budowa wartości klientów instytucjonalnych w firmie telekomunikacyjnej. Wykorzystanie koncepcji wartości klienta w działaniach promocyjnych na przykładzie Skarbca Mennicy Polskiej SA. Wybrane aspekty implementacji marketingu relacji w sektorze zdrowia w świetle badań. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Zastosowanie marketingu doświadczeń w sektorze usług medycznych. Pomiar wartości klienta i analiza portfela klientów w przedsiębiorstwie leasingowym. Edukacja jako narzędzie budowy kapitału klientów. Wyniki badań przedsiębiorstw w Polsce.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again