46243
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44014, 44015 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Czy istnieje edukacyjny program ekonomii korporacyjnej? Teoretyczne podstawy neoliberalizmu a jego praktyka. Hayek o edukacji. Zagrożenia globalizacji: fundamentalizm rynkowy oraz inkorporacja edukacji. Wolny rynek edukacyjny a zagrożenia dla demokracji. Duchowość jednostki a neoliberalne upolitycznianie edukacji. Neoliberalna kultura indywidualizmu a dialogowanie społeczno-edukacyjne. Dialog a projekty wychowania dla neoliberalnej rzeczywistości. Uczenie się w warunkach kultury neoliberalnej: kontestowanie jako wyzwanie dla teorii kształcenia. Pedagogiczne koszty reform skoncentrowanych na standardach i testowaniu. Neoliberalizm jako kulturowy kontekst kształtowania się tożsamości współczesnego nauczyciela. Ku problematyce oporu i odporu edukacyjnego. Nauczyciel w dramacie wartości wychowawczych. Problem na pograniczu pedeutologii i ekonomii . Nauczyciel interpretatorem edukacyjnej rzeczywistości neoliberalnej. Uniwersytet na äwolnym rynkuö. Neoliberalny kontekst rozwoju szkolnictwa wyższego we współczesnej Polsce. Pytania o skutki neoliberalizmu - aspekt jednostkowy. Pytania o skutki neoliberalizmu - aspekt społeczny. Wychylenia wyobraźni. Z myślą o poneoliberalnych przemianach w edukacji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej