47470
Book
In basket
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. S-10623/8, S-10623/3, S-10623/7, S-10623/2, S-10623/6, S-10623/5, S-10623/9, S-10623/4, S-10623/10 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S-10623/1 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport É Spedycja É Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach É pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta É zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again