47119
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 42189 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 42188 (1 egz.)
Notes:
General note
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki oraz dla menedżerów i przedsiębiorców.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 243-250.
Summary, etc.
Streszczenie: W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again