46291
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42238, 42189 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42188 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki oraz dla menedżerów i przedsiębiorców.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 243-250.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej