47470
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41724, 41723, 41722, 41721 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41720 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 161-164.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie teoretycznych podstaw zarządzania jakością, osadzonych w perspektywie zarządczej (ujęcie operacyjne), zarówno w ujęciu filozofii zarządzania jakością, jak i normatywnych systemów zarządzania. Wynika to z przekonania, że kształtowanie środowiska organizacyjnego dla zarządzania jakością determinuje osiąganie korzyści z funkcjonowania systemu zarządzania. Poznanie istoty współczesnej filozofii zarządzania jakością wymaga wiedzy zarówno w zakresie ekonomicznym, finansowym, organizacyjnym, jak i marketingowym. Natomiast całościowe postrzeganie zagadnień tworzących wymiary jakości w przedsiębiorstwie warunkuje doskonalenie praktyki zarządzania jakością, a jej poziom charakteryzować będzie jakość zarządzania. Może ona być wyrażona stopniem osiągnięcia celów i realizacją funkcji zarządzania spełniających wymagania tzw. stron zainteresowanych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej