47470
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 41724, 41723, 41722, 41721 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 41720 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 161-164.
Summary, etc.
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie teoretycznych podstaw zarządzania jakością, osadzonych w perspektywie zarządczej (ujęcie operacyjne), zarówno w ujęciu filozofii zarządzania jakością, jak i normatywnych systemów zarządzania. Wynika to z przekonania, że kształtowanie środowiska organizacyjnego dla zarządzania jakością determinuje osiąganie korzyści z funkcjonowania systemu zarządzania. Poznanie istoty współczesnej filozofii zarządzania jakością wymaga wiedzy zarówno w zakresie ekonomicznym, finansowym, organizacyjnym, jak i marketingowym. Natomiast całościowe postrzeganie zagadnień tworzących wymiary jakości w przedsiębiorstwie warunkuje doskonalenie praktyki zarządzania jakością, a jej poziom charakteryzować będzie jakość zarządzania. Może ona być wyrażona stopniem osiągnięcia celów i realizacją funkcji zarządzania spełniających wymagania tzw. stron zainteresowanych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again