47470
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 41675 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały na seminarium, październik 2012 r., Warszawa.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy ref.
Summary, etc.
Streszczenie: STATISTICA - kompleksowa platforma analizy danych i podejmowania decyzji. Business Intelligence i STATISTICA w praktyce - model geomarketingowy w Orange Polska. Jak nie oferować grzebieni łysym czyli modele predykcyjne w optymalizacji kampanii sprzedażowych. Co z czym i w jakiej kolejności, czyli analiza asocjacji i sekwencji. Dlaczego ägorszaö metoda jest czasem lepsza czyli regresja logistyczna w wykrywaniu wyłudzeń odszkodowań. Statystyczny detektyw, czyli wykrywanie wyłudzeń za pomocą analizy danych. Prognozowanie z wykorzystaniem metod data mining. Tworzenie i zarządzanie modelami prognostycznymi w STATISTICA Enterprise.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again