47096
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41253, 41254 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: jak je prowadzić, by... uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, cel został zrealizowany.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 245-253.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Jak prowadzić szkolenia, by: uczestnicy czuli się zmotywowani do nauki, praca w grupie przebiegała sprawnie i w dobrej atmosferze, a cel zajęć został osiągnięty. W czasie szkoleń i wszelkiego typu nauki najistotniejsza jest dobra współpraca między uczącym a uczestnikami zajęć. Aby ją osiągnąć, trzeba przede wszystkim mieć świadomość tego, czym są szkolenia, i umieć je odnieść do koncepcji szeroko rozumianej edukacji dorosłych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej