47128
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41226, 41225, 41227 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41223 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 356-372.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem ogólnym niniejszej monografii jest określenie istoty i obszarów poznawczych oraz empirycznych pedagogiki bezpieczeństwa. Cele szczegółowe dotyczą identyfikacji najważniejszych obszarów (i podmiotów - instytucji) działania na rzecz edukacji dla bezpieczeństwa, w tym określenia ich wpływu i znaczenia na bezpieczeństwo człowieka. Ponadto cele te obejmują także charakterystykę najważniejszych zagrożeń i wyzwań wpływających na poczucie bezpieczeństwa obywateli. Określają też najważniejsze formy i metody kształcenia oraz strategie i koncepcje wychowania dla bezpieczeństwa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej