47096
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41022, 41021, 41023, 41020 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 41019 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Celem opracowania jest przedstawienie sposobów wdrażania zasad marketingu do zarządzania przedsiębirstwem. Szczególna uwagę zwrócono na zakres działań logistycznych oraz powiązanie ich ze strategiami marketingowymi. Podręcznik poszerza podstawowe zagadnienia marketingowe o problemy interesujące szczególnie przedsiębiorstwa logistyczne. Książka adresowana jest zarówno dla studenów logistyki, jak i praktyków biznesu, pragnących poznać zasady marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem logistycznym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej