47470
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39493, 39490, 39491, 39492, 39494 (5 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Podstawy zarządzania strategicznego: tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego, proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia, analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa, procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa - poziom strategicznych jednostek biznesu: kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie, rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy, koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa - poziom zarządzania korporacją: typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa, strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa, umiedzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw - poziom zarządzania siecią: sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju, fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne, strategie outsourcingu produkcji i usług.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej