47059
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest zidentyfikowanie głównych obszarów otoczenia kryzysu, a tym samym działań z zakresu komunikacji społecznej, które należy podjąć celem przeciwdziałania skutkom kryzysu. Publikacja jest skierowana do instytucji i specjalistów zajmujących się zarządzaniem kryzysowym, do studentów kierunków zarządzanie czy bezpieczeństwo wewnętrzne, oraz wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją społeczną w szerokim jej spectrum oddziaływań.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50189, 50190, 50191, 50192 (4 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 156-162.
Uwaga dotycząca ograniczeń w rozpowszechnianiu
Egzemplarz archiwalny (Sygn. A/4153 + CD-ROM), po zarezerwowaniu dostępny w Czytelni.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Niniejsza publikacja skierowana jest do instytucji i specjalistów zajmujących się zarządzaniem kryzysowym, do studentów kierunków zarządzanie czy bezpieczeństwo wewnętrzne oraz do wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją społeczną.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej