47061
Book
In basket
Celem publikacji jest zidentyfikowanie głównych obszarów otoczenia kryzysu, a tym samym działań z zakresu komunikacji społecznej, które należy podjąć celem przeciwdziałania skutkom kryzysu. Publikacja jest skierowana do instytucji i specjalistów zajmujących się zarządzaniem kryzysowym, do studentów kierunków zarządzanie czy bezpieczeństwo wewnętrzne, oraz wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją społeczną w szerokim jej spectrum oddziaływań.
Media files:
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 50189, 50190, 50191, 50192 (4 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 156-162.
Restrictions on access note
Egzemplarz archiwalny (Sygn. A/4153 + CD-ROM), po zarezerwowaniu dostępny w Czytelni.
Target audience note
Niniejsza publikacja skierowana jest do instytucji i specjalistów zajmujących się zarządzaniem kryzysowym, do studentów kierunków zarządzanie czy bezpieczeństwo wewnętrzne oraz do wszystkich tych, którzy interesują się komunikacją społeczną.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again