47470
Książka
W koszyku
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48850 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla marketerów i przedsiębiorców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej