47470
Book
In basket
50 praw marketingu Kotarbińskiego / Jacek Kotarbiński ; rysunki: Marcin Skoczek. - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 196, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. „50 praw marketingu Kotarbińskiego” to zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Media files:
Availability:
BIBLIOTEKA GŁÓWNA
There are copies available to loan: sygn. 48850 (1 egz.)
Notes:
Target audience note
Dla marketerów i przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again