47129
Book
In basket
(Marketing)
Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków. Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Media files:
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 48908 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Funding information note
Publikacja współfinansowana przez PGE Obrót S.A.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again